Dans!

Hej nu sitter jag på dansen. En timme tidig. Men åkte direkt hit påvägen hem från centralen. Ingen idé att åka hem i mellan för det hinner jag knappt haha!
Men så nu får jag väll sitta här ett tag haha! Mamma baa du kan u plugga haha ja baa åh haha!
Men känns skönt att vara hemma nu faktiskt även fast det var mysigt i Göteborg såklart. Pluggade engelska på tåget. Det var väll skönt att få det gjort så att jag är ledig ikväll haha. Men ni ska se min text jag skrev på tåget det skakade hela tiden så skrev typ som en 7:åring haha!


Men nu får jag sitta här ett tag då, jag gick förbi affären och köpte bröd och äpple som jag kanske kan äta nu!

Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0