Träning!

Tjäna,tjääna!

Nu sitter jag på mitt rum och har precis duschat! Och smörjt in mig. SKypar med Emilia, för vi ska redovisa våran So grej imorgon och är inte riktigt klara än så då skypar vi och gör klart det istället. Himla bra sätt att plugga på asså :D ♥ Men Ville,Alma och Igor ringer up mig hela tiden och vill skypa så måste avbryta deras samtal hela tiden haha! As jobbigt. Men om ni ser det här Alma och ni, jag ringer upp er sen okeej???!
Aja ledsen för usel upd idag men har haft fullt upp som vanligt. Vill bara säga det att den här veckan kommer jag ha fullt upp. Har ett stort So prov om en vecka och det är ett gymnasieprov med sju frågor men varje fråga är en hel sida  nästan. och man får en och en halv timme på sig och läraren säger att man kommer skriva hela den tiden!
Men dagens tränign var väldigt rolig men jobbig! Kändes som det gick väldigt bra idag. Var lixom "iform". Förts sprang vi fyra varv , varje varv är 400m så det blev typ cirka 1,5 km elr nåt. Sen sprang vi 10 x 60 m i full fart och det var ricktigt jobbigt. Man springer 60 meter i full fart tio gånger! Efter det var det styrka med typ tunga bollar, balans och så.  Sen körde vi intervaller först ett halft varv och sen ett varv sen ett och ett halft varv och sen två varv och sen två och ett halft varv. Haha ni fattar säkert inte haha men det blev iaf 7 och ett halft varv ahah! Efter det så var det styrka igen.
Jaa det var den träningen! Puss och Kram och ha en bra kväll! ♥
Me för ett tag sen. ♥
Hahahaha!
Ett tag sen! ♥ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0