Tagga Grönan snart då!!

Tjena,tjena och Godmorgon. Sovit gott? Det har vi iaf! Vi vaknade rätt tidigt så vi har lixom redan hunnit äta frukost och gjort i ordning oss. Nu ska bara Karro packa sina sovgrejer och sen går vi ut och hoppar och efter det åker vi hem till Karro en tag oh äter lunch och chillar. Meeeeeeen sen blir det GRÖNAN! Jag har inte varit där på typ 1000 år ,nejmen jag var där senast för,förra året,helt sjukt!! Eftersom att vi varit i Florida och åkt massa grejer så känner man sig rätt nöjd! Men det ska ändå bli så jäkla kul att åka dit! Kanske inte åker de värsta grejerna som Frittfall och extream. Har redan åkt dem några gånger,men idag blir det nog inte det. Min favorit är Jetline så den kommer man åka mkt idag då. Jaja vi får se hur det blir! Nu ska vi ut och hoppa och sen bär det av till Karro!
Uppdaterar mer snart igen!!
Puss och Kram ,vi hörs! och ha en bra skoldag medans jag är ledig ahah nejmen skämta! Ha det bra! <3




JETLINE HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0