Tack för en jätte rolig dag!!! ♥ :D

Hejhej! 
Förlåt för att jag typ inte bloggat något under dagen men har bara varit social... Men har haft en så himla rolig dag idag med Sonja,Ville och Ebba! ♥♥♥ Efter att jag slutat så gick jag och mötte upp Sonja vid tåget (hon hittade inte till vår skola haha :D) Aaa iaf sen gick jag och Sonja upp till skolan igen och mötte Ebba och Ville ,där var också några andra som vi hade sälskap med haha! Hillevi hade hittat några rullskor som hon åkte på och ramlade heela tiden haha!! Gud vad vi garva haha! Aaa men sen gick vi hem till mig. Där hoppade vi studsmatta med as hög dunk musik haha. Efter det hämtade jag vattenslangen haha och spruta på dem. Sen spruta de på mig och ni kan ju fatta hur det sluta... (alla var genomblöta) så vi gick in och basta haha med blöta kläder! 

Efter det chilla vi på mitt rum och bara hade det så roligt! Men sen behövde Ebba gå så då gick hon och då var det jag,Ville och Sonja kvar! Vi gick hem till Ville och hoppade på hans trampolin och OJ vad man flög haha. Där hade vi också dunk musik högt och bara hoppade lixom. Vi lekte också med hans hundar Alice och Becka haha så himla söta! Men sen var Ville tvungen att äta så jag och Sonja gick till tågstationen tillsammans och jag hoppade av efter en station och Sonja fortsatte hem. Och jaa som sagt så har jag haft en as rolig dag mer er! ♥ Länge sen man var med Sonja! Men nu har vi bestämt att vi ska ses lite oftare!

Hoppas att ni haft en minst lika rolig dag! ♥ Har tyvärr inte hunnit fota så mkt under dagen så om ni vill kolla på bilder och videos frånj idag så kan ni gå in på Sonjas blogg för hon skulle typ lägga upp massa bilder (hon hade med sin systemkamera så då blev det också lite finare bilder) Så gå in HÄR! www.sonjasvidens.blogg.se



Den flummiga apan Ville! ;)♥



Snyggingen Sonja! ♥♥



Och min sötis Ebba! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0