Studiedag imorgon!

Tjaba!
Nu ligger jag på studsmattan och solar med Karro. Men nu i slutet av veckan så kommer nog upd vara bra! För är klar med So provet nu! Gjorde det sista lektionen, ni skulle se ur himla svårt det var! Inte änns min mamma skulle klara det haha :D men man fick 100minuter på sig och man skrev tills tiden var ute. Men det gick åt skogen för mig. Haha! Är typ säker på att jag kommer få IG för typ första gången haha! Aja! Skönt att det är klart.

Imorgon har vi studiedag! Så sjut skönt. Och då ska jag och massa andra åka till Grönan! Det ska bli as kul!

Men nu ska vi hoppa lite och sen måste vi åka och hämta brorsan haha!
Men vi hörs snart igen!
Puss!! ❤
Shorts idag!


Kommentarer
Postat av: Melina❤

Åhh, vad sköönt sötnos! ❤❤

2012-05-22 @ 19:47:58
URL: http://mellims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0