Sovaa!! ❤

Hej!
Nu ligger jag i min säng och Karro på madrass. Jusdet jag ar inte berättat att hon sover här. Har ju studiedag imorgon så då sov hon här. Vi har haft en mysig eftermiddag/kväll. Men nu ska vi släcka. Vi är ju vana att gå och lägga oss lite tidigare nu i veckan.

Men imorgon ska jag och massa andra kompisar till Grönan och a det kul. Det öppnar klockan tre ,dåligt! Men vi är där vid kvart i tre tror jag. Men undra vad vi hittar på innan det. Kanske tar en skön morgon!

Men nu börjar vi faktiskt bli trötta! Så vi höra imorgon! Imorgon blir det nog rätt bra upd eftersom jag är ledig!

Puss och Kram så hörs vi imorgon! Sov gott babes❤
Åt popcorn förut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0