Lyckad kväll! ♥

HEJ!
Nu har alla gått hem och Felicia är kvar, hon ska sova här. Kvällen blev jätte lyckad tycker jag! Förutom att syskonen kom ner ibland men annars hade vi skit kul!!
Först kom dem och då öppnade jag presenterna (ni kommer få se dem typ imorgon) och fick jätte fina presenter. Kläder, Holliter krämer,Bodyshop krämer och massa tvålar osv.... Sen efter paketen var det middag. Fläskfile och pommes. Sen körde vi en "lek" man skriver typ varsin lapp och ingen annan får se. Man kanske skriver "ring din dröm kille och säg att du älskar honom" och då ringer man honom och säger det men man får säga att det är på skoj så det är ju okej! Haha jag fick " Gå till grannen och sjung låten äckligt" och det bor typ barn hos våra grannar så det var as pinsamt haha! Men jag sa att det var en lek :D Efter det var det efterätt tårta. Sen dans på altanen med hööög volym! Vi hoppade studsmatta medans stereon var på hög volym! As kul,alla gjorde så jag flög jätte högt hahaha! Sen gick vi in och dansade på övervåningen med höög musik! Discomusik typ! Hade en playlist som spelades i stereon! Efter det gick dem flesta hem!
Så jätte lyckad kväll! Eller vad tycker ni tjejer? ;)♥ Tack så jätte mycket för alla fina presenter! Imorgon får ni också lite bilder!



Playlisten!



Tjejmiddag 2012! ♥

Puss och ha en mysig kväll! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0