@kusinerna!

Hejsan svejsan! Nu är jag hos kusinerna och bara skojar! Har hoppat studsmatta med Oscar och Lovisa och sen har vi gjort lite mat. de får snart gäster nämligen... Glömde min mobil hemma så kunde ju inte blogga så lånade deras dator.

Ikväll skulle jag kanske egentligen varit med Ebba men det blev inte så får att hon sov borta igår och hennes mamma ville ha henne hemma i natt för hon ska till hennes pappa imorgon. Och sen så ska jag vara på Vallen klockan 9.45 imorgon. Så då får man typ ingen sovmorgon ju!

Ska snart hem och då blir det myskväll med familjen tror jag! Ska också visa vad jag köpte idag.

Så vi hörs mer hemma!

PUSS! <3



Haha Photo Booth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0