Jätte rolig kväll!!

Hejsan!
Kom just hem från bowlingen. Och herregud vad vi har flummat haha! Mest jag och Sonja vet inte vrf, vi var bara helt enkelt så flummiga. Skrattade åt allt verkligen. Skojade om att undra vad som händer om man håller i klotet när man ska kasta det. Haha. Vi slängde vatten på varandra och hon drig ut min stol när jag satt på den så jag ramla av. Haha ja ungefär så där flummiga var vi ;) impegon kommer några videos från kvällen! Filmas as mkt haha!
Puss så hörs vi!
Tack för en grym kväll!! ❤


Kommentarer
Postat av: Marie

Heeeeeeejj! Just nu har ju jag frågestund på min blogg, jag har bara fått tre kommentarer som är giltiga. Snälla kommentera på min frågestund! Det betyder jätte mycket för mig!<3<3<3 Tryck bara på länken nedan så kommer du direkt till mitt inlägg för att kommentera lite frågor! Pleeeeeze

http://ariems.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

2012-05-04 @ 22:06:48
URL: http://ariems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0