Jaaa veet!!

Hej! Jaag vet ni behöver inte påminna mig om den usla upd! Haha! Har typ bara gjort tre inlägg idag eller nåt! Man baa jippi! Och inläggen har inte änns varit roliga lixom? Hur kul är det att läsa min blogg då? Aja men har lixom bara chillat med Vilma. Inte hållt på med mobilerna ,bara varit sociala och njutit av sommarvädret idag! Det har ni säkert också gjort! Och det bästa är också att det ska vara sånt här fint väder hela veckan typ! Så naajzzzz!!! ❤

Men vad har ni gjort idag??

I veckan hoppas jag på att vi inte får så många läxor! Det brukar ju bli så veckorna innan sommarlovet! Jätte skönt. Men imorgon kommer jag ha fullt upp med plugg.

Idag har iaf jag och vilma haft jätte mys! Vi har badat i pool, lekt med hennes kanin. Och bakat,suttit ner på hennes longboard (stavning) och åkt ner för backar haha! As kul!

Vi har verkligen haft en riktig sommardag och gott i bikini hela dagen.

Nu sitter jag iaf utomhus och pluggar till So provet! Jätte skönt att sitta ute. Värmaren är på också så varmt är det.
Nu ska jag plugga vidare och gå och hämta lite bär ur frysen!

Vi hörs snart igen!

Puss och kram och hoppas att eran dag varit lika bra som min! ❤

P.s idag laddade jag över bilder från när jag och Alma fotade lite igår så de bilderna kommer väl förhoppningsvis upp i veckan! D.s❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0