Himla lagg mobil!!!!!

Hejhej
Har verkligen försökt blogga hela dagen borta på vallen med olika telefoner men det har inte gått. Kan inte gå in på någon app på min mobil typ ,förutom de apparna som redan fanns på mobilen när man köper den. Allvarligt vet jag inte vad felet är. Det brukar gå att gå in på appar men vissa dar händer det såhär! Blir så himla arg!! Himla lagg mobil!!

Aja det var bara jag och Ville som kon till vallen av de i våran grupp 99:or sonja kanske skulle komma men hon var väldigt förkyld och hade precis kommit hem från Italien. Vi delade ut priser till dem som sprungit,hoppat och kastat. Sen intervjuade de mig och Ville i högtalarna haha as läskigt. De frågade vilken bästa gren vi hade. Och sen vad som är bäst på vallen och då sa vi gräsmattan haha! :D <3 Aja det var lite scary! Men annars var det väl helt okej. Rätt jobbigt och ibland stressigt och mkt att göra.
Nu är jag iaf hemma och har ätit pannkakor och ska nu till farmor och under kvällen och fira henne med släkten.

Men ska försöka blogga då. Om jag inte gör det så vet ni varför iaf. Men ska göra så gott jag kan babes!

Puss och Kram så hörs vi! Ha en fortsatt bra Söndag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0