Grupparbete!

Hejsan! Nu har jag, Emilia,Wiliam och Sami några klasskompisar pluggat hemma hos mig inför vårat grupparbete på TISDAG! Det vi har gjort nu är att planera , hämtat kläder som vi ska ha och skrivit ner fakta. Vi ska nämligen spela upp en liten teater på cirka 15 minuter för kompisarna i klassen. Det är ett grupparbete som vi gör tsm. Och imorgon ska egentligen allt vara klart och vi ska bara repetera men vi kände att vi behövde mer tid så därför pluggade vi idag. Hoppas att det går bra på Tisdag!
Men EMILIA är kvar här hemma hos mig och vi ska plugga lite till (inte för att vi vill det, men vi måste) och sen ska vi hitta på något roligare. Men klockan tre sticker jag på dans.
Ledsen för sämst upd idag men har inte haft tid!
Puss och kram skummbanan (usch vad töntigt hahahaha :D)
Muppar!
Vi hööörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0