Godmorgon <33

Go morgon som de säger i Gbg (Göteborg) nu vaknade jag för ungefär 4 timmar sen sov lite dåligt men men när jag vakna så satte jag på mig mjuckis kläder och så gick jag ut och hoppade stundsmatta med högsta musik till slut var den någon granne som bara "sluta hoppa annars ringer jag polisen" då skrek jag tillbaka tyst med dig gubbe" så det kändes nice börjar härma ville lite här och jag vill bara säga att jan är den bästa kompisen ever har ät snäll rolig inte blyg kan tönta sig på bussen eller tågen så följ han på instagram = ville99 och Adda han på Facebook = ville kihlbom.

Det var allt från mig pppiss på er alla kära lovliga jag kar älskar er <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0