Go kväll!

Hejhej! Nu är jag och Vilma på studsmattan och chillar typ?! Vi ska snart sätta på en film på datorn här på studsmattan med popcorn,filt och godis! As varmt ute ju! 20gradrr typ! ❤

Men efter skolan gick vi hem till mig (alltså jag och Vilma) och vi åkte till affären ,köpte godis och läsk. Sen vidare och bada i Kotla. Där träffa vi Ville,Jonas,Jocke,Hillevi och lydia och några andra också! Hade jätte kul! Men sen skulle Ville hjälpa oss att ta bort kappsylen på typ någon lyckstolpe och då flög typ halva glasflaskan av och halva drickan flög också ut haha! Sen doppade vi (villes älskade) keps i sjön och han fick panik haha! Han kan inte leva utan hans himla keps!

Men nu vill brorsan att jag och Vilma ska köra "fotbollsmatch på trädgården" så det får vi väl göra! Sen blir det film på studsmattan!
Puss och ha en mysig kväll! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0