Duschat och fixat mig!

Hej!
Nu sitter jag i mitt rum och känner mig fräsch! Har duschat, smörjt in mig med kokos kräm och tagit en jätte bra ansiktskräm i ansiktet,målat naglarna och satt på mig nagelack. Så nu känner jag mig riktigt len och fräsch! Alltid lika skönt när man känner så ellerhur? Man får passa på att ta hand om sig själv när man tex inte har några läxor. As skön vecka för mig! :D♥
Nu sitter familjen ute i soffan och kollar på Lets Dance. Det är typ idag istället för imorgon för då är det typ något annat på fyran den tiden?! Kanske går ut och sitter i soffan med dem. Har ändå inte direkt något att göra. Vi får se!
Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll alla läsare! Fortsätt kolla bloggen för kommer fortsätta upd bra kväll!
Här är mina nya naglar, rätt enkla!
Japp det var lite bilder det!
Vi hörs senare Puss!! ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Skit snygga naglar!! ❤❤

2012-05-05 @ 11:27:47
URL: http://mellims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0