Dagens sötis........ :D ♥ Random inlägg!

Har kommit på en ny grej angående "Dagens sötis" ni kommenterar det här inlägget exempel där ni berättar om en bild jag ska ta! Det kan tex vara någon person som varit extra snäll mot dig elr någon bild du hittat på google elr nåt. Så om jag kanske tycker att min kompis har varit sjukt snäll mot mig sista tiden elr nåt så kommentera då så försöker jag hitta bilden och lägger upp dene och typ ba. Dagens sötis idag blir den här tjejen/bilden. Med en lite förklaring. Eller så kör vi helt enkelt vanligt som alla. Vad tycker ni? Kommentera om ni inte fattar! För det vorre lixom kul att ha något nytt som inte alla gör. Så kommentera nu något/någon som ska bli dagens sötis!
Så ni kan lixom bestämma vem som ska bli dagens sötis!
Puss och Kram! ♥ :D
Sry för random inlägg men ni måste fatta!
Haha knasiga jag =knasig blogg,ni får stå ut med det! Det här är min knäppa sida! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0