Dagen!

Hej! Gud vad jag ber om ursäkt för den super dåliga upd idag. Har sagt så här hela veckan "förlåt för den dåliga upd" men menar det verkligen!!! Förlååt!!
Jag har några ursäkter faktiskt: för det första så är det så att min mobilsurf tar slut om jag håller på med internet hela tiden och då blir internet under den månaden as segt så den här månaden kommer jag ha jätte segt internet! Wiihoo!... Det har inte gått att mobilblogga alls! Sen har jag inte fått låna Villes elr almad mobiler haha! http://Dissad.se">Dissad.se :D

Dagen började med att jag vakna upp hos Vilma! Sen var vi där ett tag. Dem körde hem mig jag var hemma i några timmar ,pluggade och åt lunch. Sen packade jag ner friidrottskläderna i min enorma väska och pappa körde mig till Alma. Hos Alma var också Ville. Där var vi ett tag och såg på Disney Chanel haha! :D
Efter det bytte jag om och sen gick vi till tåget,bytte buss och sen var vi framme på Vallen. Väl framme på vallen så började träningen. Vi sprang typ två stora varv. Löpskolning (löpövningar) styrka, sen sprint och intevaller (ville körde 60m ,jag en gång bara) sen körde jag 200meters intervaller. Efter det blev det kallt så vi packade i hopp våra grejer och stack hem till Ville och hoppade på hans trampolin i bara typ en kvart. Sen följde dem mig till tåget och jag åkte hem. Hemma har jag hoppat studsmatta och bara chillat.

Det var lite "fakta" om min dag! Hoppas att alla ni får en grym dag!

Nu ska jag cykla upp till affären och köpa flingor typ,sen hoppa och sen duscha och fräscha upp mig!!

Vi hörs under kvällen och nu har jag ju internet här hemma så kommer blogga!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0