Bussen!

Hej!
Nu sitter jag på bussen påväg till min dans. För er som inte visste så dansar jag disco dans.

Men visst är det fint väder ute??!

Asså min mobil skärm var ju sönder och pappa vet hur man lagade den så han beställde hem glas och det man behöver. Och han lagade den typ för någon dag sen. Men det hände något sä jag kan inte ta kort! Jätte dåligt för det är typ kameran jag använder mest på min mobil ju. Men de bilderna jag lagt ut på sista tiden har jag tagit från pappas iphone. Pappa ska försöka fixa det! Men ville bara säga det så ni vet vrf jag lägger upp gamla bilder! Man kan iaf ta kort framåt om ni fattar! Inte på sig själv!
Men nu ska jag snart av!

Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0