Äntligen! ♥

Hej!
Gud vad jag pluggat So nu, sen typ klockan fem jue haha. ♥ :D Men känner mig duktig! Men det är så att mamma åker till Irland typ imorgon och det är mamma jag pluggar bäst med till ett prov så då fick hon hjälpa mig idag med att planera hur jag ska öva och så och sen började jag att läsa och anteckna lite också. Man får passa på lixom ;) Nu är det bara lite franska glosor kvar djuren typ. Men det gör jag snabbt.
Chattar med Sonja just nu hahaa! Intressant eller??? ♥ Men alltså jag ber verkligen om ursäkt för den usla upd jag haft den här veckan , men det har varit så mycket, vet att det är en dålig ursäkt och så! Men nu kör vi på igen!
Imorgon är det ju Onsdag och det betyder att sista dagen innan lång helgen. Det ska bli najs att vara ledig två extra dagar! Vad ska ni hitta på? Själv ska jag vara med massa kompisar och bara ha kul och chilla! Måste också plugga mkt till So- provet på tisdag. Alltså gud vad irriterad jag blir att de lägger So provet två dagar efter en lång hälg?! Hur täker dem? Tror dem att vi vill plugga ihjäl oss på långhelgen elr?? Asså jaa! Man får väl göra så gott man kan! Men jag frågade faktiskt våran So lärare om vrf de lagt provet direkt efter Kristerhimmelsfärdshelgen och hon sa att det var den ända lektionen då vi kunde lägga ihop so lektion med en annan lektion typ? För det kommer ta en och en halv timme att skriva provet. Hon har tagit provet från ett gymnasium, vrf vet jag inte! Så därför är man ju lite rädd hehe :D Är ingen plugg nörd men man villl ju inte få underkänt lixom!
Aja skulle egnetligen hänga med bestiss Ebba till landet under långhelgen, men det blev inte så! Så istället får jag hitta på något annat!
Nu känner jag att det här inlägget börjar bli ritkigt långt så ska sluta! Men bara så ni vet så kommer jag upd mer nu under långhelgen och så! Så kika in ofta! Och jag ka försöka att skriva om intressanta inlägg också! ♥
Puss Puss så hörs vi snart igen! ♥
♥♥♥ Ledig= lyx ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0