Angående Amys grymma blogg! ♥

Hej allihopa!

Håller på att chatta med Amy just nu. Ni kanske läser hennes blogg? www.amycorcoran.blogg.se ? Isåfall så ska ni börja! Jag läser iaf den och älskar den. Läser den minst en gång om dagen. Hon brukar ha 300-400 unika per dag!! Men nu de senaste dagarna har det sjunkit med läsare efter typ varje dag?! Och dumma kommentarer rullar in! Lixom vrf skriver folk dumma kommentarer som anonym? Det är bara helt onödigt. Bara en mening kan förändra så mkt. Alla säger ju att om man får taskiga kommentarer så ska man ignorera dem och gå vidare. Men är det så lätt lixom? Nej! Tänk er själva att få en taskig kommentar på er blogg/facebook. Hur reagerar ni då?  (säger inte att ni gör sånt för brukar inte få dumma kommentarer) men till de som gör något sånt här ska ni sluta! Förstå hur ledsen man blir! Det här inlägget går till Amy och hennes blogg som får mycket skit. Tycker så synd om henne. Där försöker hon kämpa med inlägg och så får hon bara skit (av de flesta). Usch, sånt gillar vi inte. Tack för att jag bara för gulliga kommentarer av er!
Amy är en tjej som går i min skola fast en klass högre alltså 98:a. Hon träffar man på de flesta rasterna. Hon är alltid glad och snäll och man blir glad av att se henne haha. :D Hon brukar gå till hos sexor och prata med oss och så och oftast har hon panik över att hon har prov och att hon inte övat och blablabla haha! Hon är så skön :D ♥
Jag kan inte säga att jag och Amy är jätte bra vänner. Men vi känner varandra och säger hej! Skulle gärna lära känna henne dubbelt så mycket. Aja så nu tycker jag att ni ka gå in på hennes grymma blogg som kanske snart läggs ner!! Ohnooo. Ni ska gå in där skriva en snäll kommentar om att hon ska ha kvar bloggen och att hon ska fortsätta blogga!
Så tryck på den här bilden på AMY och kom till en blogg ni inte kommer släppa taget om :D
Puss och kram nu allihopa så kommer jag snart med ett inlägg igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Amy <3

Åh tack Matilde, blir så himla glad. Du betyder allt och du ska få världens kram imorgon. <3



Du är världens finaste.<3

2012-05-02 @ 19:58:26
URL: http://amycorcoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0