6. En bild på någon du saknar!

Jag är den lilla nyfödda och han som håller var Jesper när han var liten♥
Min morbror tog för ett år sen. Han blev bara 33-35 år. Jag saknar han så himla mkt! Det går inte att förklara!...
Tänker på han nu, exakt nu! Sorliga låtar går i datorn medans jag kollar på bilder på han. Hoppas att du har det bra i himlen kära Jesper ♥ Du ska veta att alla vi tänker på dig. Tycker synd om mamma! Du hade långt tid kvar att leva. Minst 50år. Gud vad jag saknar dig. Besöker graven ibland, har lagt lite stenar där jag skrivit saker på.
Jag var ditt gudbarn och är det fortfarande även om du inte lever!
Jag saknar dig så grymt ska du veta! Ha det bra i himlen så får vi ta och ses någon gång! Om lång tid ;(
Vila i fred kära morbror! R.I.P ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0