1:a maj!

Godmorgon maj!
Idag är det första maj och ingen skola , riktigt najs. Kvällen igår var jätte rolig. Hängde med as många vänner, hade super kul! Köpte brända mandlar och en kaka. Haha intressant? Nejmen vi mest gick runt och hängde. Vi skojade om att varför ingen ringde 112 det brinner ju faktiskt i brasan!, alla står bara och sjunger i en kör när det faktiskt brinner och man ska akta sig! Haha vi var lite flummiga igår.
Aja hoppas att alla fick en bra Valborg iaf.
Idag sa jag mest va hemma slappa,duscha och bara chilla med familjen kanske. Skulle vara skönt. farmor och farfar ska komma på lunch och sen ska vi typ ta en cykeltur men det vill inte jag lixom?! Får se vad som händer.
Nu ska jag gå och duscha snart men vi ses och hoppas att alla får en härlig dag!
P.s villni att jag gör en videoblogg där jag svarar på frågestunden elr ska jag bara skriva? Kommentera så jag vet vad ni vill så svarar jag senast ikväll!
image descriptionimage description
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

videoblogg <3 <3 <3

2012-05-01 @ 10:53:30
URL: http://nicolevonarnolds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0