Whats up?

Hello, whats up ? ❤
Jag sitter iaf i en solstol djupsnön och solar lite. Har just åkt skidor i backen.

Brorsan åker med mini skotern, runt runt haha! Men han är faktiskt riktigt duktig!! Hur är det hemma? ❤

Imorgon ska vi iaf på skotertur och åka någonstans med de stora skotrarna och äta typ korv! Det ska bli najs. Ifall vi hinner så ska vi också åka lite slalom!

Men nu har Victor fastnat i snön med skotern haha! Ska jag kanske gå och hjälpa honom? Bra, pappa gjorde det istället ;)
Jo men ska nog gå och köra lite skoter nu, blev sugen. Pappa kan filma mig så ni får se hur jag kör (men den videon lägger jag upp när jag kmr hem!)

Nu ska jag köra lite skoter ❤ Hoppas att alla har det bra där hemma.

Puss! ❤
Har fortfrande hjälmen på mig från backen haha. Men den är varm så det är skönt haa! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0