Vilken kväll! ❤

Hejsan!
Nu sitter jag i soffan helst slut! Haft en grym kväll på elverket asså! "De vet du" kom dit och sjöng och alla tjejer baa åhh aaaaaaa och typ blev helt galna(bl.a jag) haha! Men dem sjöng och sen fick man dansa med dem haha! Så roligt!
Men nu är mina ben helt slut ahah!
På slutet fick man gå upp på scenen och dansa och Alma skulle dra upp mig på scenen men jag typ snurrade till och slog i höften i scenkanten! Gjorde as ont så jag har värsta blåmärket nu haha!

Men tänkte sätta på mig sovkläder och sånt och fixa mig och sen blir det hopp i säng! Är faktiskt ovanligt pigg haha!
Hoppas iaf att ni haft en bra dag! Men imorgon hörs vi! Jag ska upd jätte mycket imorgon och det lovar jag, så vi hörs imorgon!
Puss och sov gott! ❤
Hade på mig den tröjan! Det gröna är ett band som man hade på sig!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3121532/images/2012/pic_195252047.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3121532/images/2012/pic_195252095.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0