Vem tycker ni ska vinna då? ♥

Nu har vi äntligen fått igång en dator här hemma hos mormor. Så jag sitter lite vid den nu! Resten av familjen drog och lämnade syrran på vikingarna , men mormor ville gärna att jag skulle vara kvar. Så då är jag det. Men snart bär det av hemmot igen. Mamma och pappa ska nämligen kolla på Melodifestivalen finalen i globen med deras kompisar ikväll, och inte barn med. Så vi får stanna hemma med farfar. Det ska bli mysigt! Men man hade ju gärna viljat vara i Globen. De ska typ festa lite med polarna efter Globen (dem gjorde det förra året iaf), så mamma och pappa lär säkert komma hem sent. Dem var i Globen förra året också och hade roligt så jaaa!

Men ni får inte glömma frågstunden! Ni har fortfarande lite tid på er. Om jag inte får mer frågor tills ikväll så svarar jag inte på frågorna ikväll. För det är inte så roligt att bara svara på några frågor ju! Men hoppas att alla haft  en bra dag hitills! http://matildelundstroms.blogg.se/2012/march/fragestund.html tryck där elr här!

Vilka ska se på Melodifestivalen ikväll då?
är!Jag tycker att Loreen ska vinna för om hon vinner så har hon stor chans i globen , bara jag som tycker det? Kommentera vilken artist ni vill ska vinna ikväll!

Loreens låt är jätte bra tycker jag , vad tycker ni? :





Bra?



Rätt bra med! Lisa Miskovsky! Men jag vill inte att hon ska vinna på något sätt... bara en skön låt lixom!



Och Ulrik Munther! Bra han med!



Bra den med! Låten är inte så bra ibörjan men dansen är ju bra!

Vilken av de här låtarna hejar ni på ikväll? ♥ Kommentera! Puss!

Kommentarer
Postat av: Melina

2012-03-10 @ 20:29:53
URL: http://by
Postat av: Melina

Jag håller med! Loreen måste vinna!!! <3

2012-03-10 @ 20:30:53
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0