Svar på frågestunden!

Hejsan!
Nu tänkte jag svara på frågestunden! Jag tror att jag skriver svar istället för att videoblogga svaren. Det beror på att jag för det första är så sjukt trött och nu när det är mörkt så ser man inte så mkt när jag videobloggar även om jag tänder och sen så är jag osminkad! Sen var det heller inte så himlasn många frågor , så det går väll hyfsat snabbt!

Postad av Sarah! :
1: Vrf började du blogga? Svar: Jag började blogga för att mina kompisar bloggade och jag tyckte det verkade jätte roligt!! Började först med en blogg med Karro haha! ♥

2: Vilka är dina närmsta vänner? Ja du, det beror på hur många man får säga... Men som de flästa vet så har jag riktigt många nära vänner. Men Ebba har jag kännt allra längst, Vilma Lundquist och jag har också kännt varandra jätte länge. Felicia och jag också! Men sen har jag ju Alma som jag lärt känna de senaste åren. Och nu har vi verkligen kommit varandra nära på riktigt. Alma får mig alltid att skratta! Karro , Nicole, Emilia,Alice. ♥ Asså jag har så himla många vänner så det är så himla svårt att säga, sry..♥

3: Vad kan du inte leva utan? Svar: Asså det finns mkt jag inte skulle kunna leva utan. Men min mobil ahah , mina kompisar och min familj tror jag! ♥

4: Vad tycker du om mig? Svar: Jadu... Jag har ju typ inte träffat dig men mina kompisar känner ju dig och jaa du verkar verkligen en jätte snäll,skrattig osv. tjej! Jag skulle gärna vilja lära känna dig bättre! ♥Vi ,åste ses!!
Puss! ♥



Postad av Clara:
1: Hur många unika besökare har du typ per dag? Svar: Asså det är jätte olika. Som det ser ut just nu så har jag inte bra statistik! Vet inte vad som hänt!? Men brukade ha och ibland har jag mellan 30 - 40,50, har som sagt helt olika beroende på hur mycket upd och så. Men själv tycker jag inte om statistiken! Vill ha flera!! ♥

2: Vilka andra bloggar läser du? Svar: Jag läser alla mina kompisars och Fokis ibland, Kissies och Kenzas ibland Keelas och andra! ♥

Puss! ♥



Postad av Alice:
1: A&F eller Hollister? Svar: Gillar båda (syskon märken ju) men har fler kläder från A&F så A&F! ♥

2: Sommar eller vinter? Svar: Sommar! ♥

3: Godis eller chips? Svar: Godis ;) ♥

4: Favoritmärke? Svar: Abrecrombie and fitch! ♥

5: Kan vi ha ett länkbyte? Svar: Självklart kan vi det!! ♥

Puss! ♥



Postad av Melina:
1: Fanta exotic eller fanta berry? Svar: Fanta exotic ! ♥

2: Vinter/Sommar? Svar: Sommar! ♥

3: Augusti/Februari? Svar: Oj! typ ingen aning. Men februari är det ju Sportlov och Augusti slutet av sommarlovet, asså svårt, vet inte! ;) ♥

4: Sommarlov/Jullov? Svar: Sommarlov! ♥

5: Vitt/Grått/Svart? Svar: Svårt men antingen hmm svart , men gillar typ alla! ♥

favorit...

6: Film? Svar: Många bra filmer men Twiligt eller Soulsurfer!

7: App? Svar: Har många favoriter. Men instagram eller facebook!

8: Program? Svar: Många bra program men gillar ju 112 på liv och död (vet att jag är konstig) ;)

9: Kanal? Svar: 7:an tror jag elr trean!

10: Sport? Svar: Friidrott ofc!!! ♥

vad mellan...?

11: Cocacola/Pepsi? Svar: Cocacola!

12: Zup/Sprite? Svar: Sprite!

13: Fanta/Orangina? Svar: Fanta!

14: Fanta/exotic? Svar: exotic!

Puss!! ♥



Postad av Bea:

1: Hej, hur mår du? Svar: Haha jätte bra sj? ♥

2: Favo märke? Svar: A&F !

Puss! ♥



Postad av Anonym:

1. Vem är du kär i? Svar? Jadå faktiskt ingen just nu...

Puss! ♥



Postad av Anonym:

1: Hur mycket får du i veckopeng/månadspeng? Svar: Jag får 1 000 000 i månadspeng.. ;) Nejdå absolut inte, så bortskämd är jag inte! Haha jag får 220 i månadspeng!

Puss! ♥



Ja ni! Det var de frågorna! Hoppas att alla fick svar på sina frågor annars får ni kommentera och ifall ni kom på någon annan fråga, kommentera elr fråga på blogresponse!! Puss på er alla! ♥

image description

Aww ♥ Kram från mig och Victor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0