Stan!

Hejsan!
Ledsen att jag inte bloggat, men har inte kunnat låna internet. Men nu har jag lånat internet! ❤ Vi har varit på stan och shoppat lite. Vi gick in på Gina, och då hittade jag dem där färglada byxorna ni vet. Kommer inte ihåg vad dem hette. Haha, sa till mamma att jag önskade mig dem när jag fyller år (18 april) och då sa mamma att jag skulle gå och prova dem. De satt perfekt. Mamma gick till kassan och sa att jag skulle titta vidare på någon tröja... Och då köpte hon typ byxorna. Hon sa inget, hon ville väll vara lite diskret så att jag skulle få dem i present. Så nu kommer jag få några byxor i födelsedagspresent. Men ska försöka"glömma" bort att mamma köpt dem! Haha :D Jag köpte några nya springtights iaf. Kommer bild senare. Var nära på att köpa en jacka, men det blev inte av. Syrran köpte läskleppsyl och hairmascara. Provade den ,jätte roligt, provade också hairmascaran på ögonen!

Nu ser vi typ på någon barbiefilm ahha elr jag kollar inte. Men i nästa inlägg kommer lite bilder.
Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0