Städat hos marsvinen ♥

Hej!!
Nu sitter jag i vardagsrummet och har städat hos marsvinen. Klippte klorna, klippte deras päls och borstade dem. Så nu är dem riktigt fina. Men eftersom att det tog ett tag så spelade vi in Lets Dance, så vi ser på det nu.
Men ni skulle sätt hur jag såg ut efter jag hade varit hos marsvinen ahah! Hade hår överallt typ ju! Aja!

Så skönt med Påsklov asså!! ♥ Men helgens planer ser ut såhär:
♥ Lördag: Åka till våra kompisar i Västerås.
♥ Sova där till på söndag.
♥ Kommer hem på söndag eftermiddag och då blir det dans.
Det är väll lite vad jag kommer göra i helgen. Men kommer säkert få låna internet från våra kompisar,annars... :D
Men nu ska jag försöka få tag på Karro. Ifall du ser det här Karro, messa mig då. Hon ska nämligen ge mig bilderna från idag. Har några på min mobil men många ligger också på Karros. Men ska föröska fixa det nu. Men hoppas att ni får en väldigt bra fradgkväll! ♥
Haha! :D
Men nu kommer snart dem andra bilderna från tidigare! ♥
PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0