Städa rummet!

Hejsan!
Hemma från dansen sen någon timme tillbaks. När jag kom hem cyklade jag upp till affären och då stog mina kusiner där uppe och pratade med polisen för det har varit rån i en tobaks affär ovanför oss. Så det har varit polisbilar typ överlallt. Men nu håller polisen på att hitta rånaren och så. Riktigt läskigt, så jag , Oscar och lovisa ( kusiner ) stog och snacka med polisen ett tag. Men sen cyklade vi hem till oss och hoppade på studsmattan. Haha alla hade sina One Piece på sig ;D

Men nu känner jag mig duktig som gjort matte på en söndag. Nu väntar bara en tråkig sak till, städa rummet. Neeej! Ahha men det måste verkligen städas. Skäms ju ahha! Man ser inte golvet haha! Sen är det ju skönt att städa nu när en ny veckan börjar. ❤
Men efter städningen ska jag ladda upp bilder från helgen! Så kika in snart!

Puss! ❤


Kommentarer
Postat av: Alma

Tjena på dig Tilde! har du några bloggtips till mig? Vad vill du se mer/mindre av på bloggen? <3



Puss Alma <333

2012-03-25 @ 19:36:47
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0