Sry! Träning!

Hejsan!
Nu ligger jag helt slut i soffan. Jag har varit på Friidrott sen halv sex. Kom hem för en halv timme sen och har just ätit. Alma hängde ju med och kolla och det var kul!! Men vi körde backträningar på träningen och det var totyr. Backen var kanske 60 m? Och man skulle springa allt vad man hade upp för den tio gånger med en pause på en minut haha! Så jäkla jobbigt. Och nu har jag skit ont i huvudetet fa****n också! Hoppas jag inte blir sjuk, men det tror jag inte. Är nog bara väldigt trött! Men ska hoppa in i duschen , sätta på mig myskläder och ta ut lite frysta bär från frysen. Älskar frysta bär haha! Sen slänger jag mig i soffan med bären och tv:en! Skönt. Men nu måste jag resa på mig och duscha! Pallar inte haha!

Men vi hörs snart! ❤ Hoppas alla haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!

P.s Tack för att du var med på träningen Alma. Roligt att du gillar och sitta och kolla på oss med våra mobiler i handen och facereapa oss haha! Men roligt att du var med idag! ❤ D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0