Spännande! ♥

Hej,hej!
Nu är jag hemma hos mig med Ebba och Karro. Vi har ätit en voffla, hoppat studsmatta i ösregnet haha och nu håller Ebba och Karro på att mublera om mitt rum haha, spännande! ♥ Vi får se hur resultatet blir. Så nu sitter jag utanför mitt rum i vardagsrummet och bloggar! Ni får bild på resultatet sen ♥

Men visst är det tråkigt att det reganr ute?? Blää,jag som ville vara ute och hoppa studsmatta och typ cykla till affären och köpa glass. Men man får väll mysa här inne istället!

Matteprovet idag gick bra! Rätt enkelt faktiskt. Har tre matteprov kvar nu. Ska bli skönt att få dem avklarade!

Men har lite tråkigt nu så här kommer lite knäppa webbcam bilder på mig haha!



Haha!







Jag ser dig!



OMG jag är på tv.... Asså känner mig så himla oseriös ahha!





Vi gråter!



Haha, där bjöd jag på några knäppa bilder haha! ;D ♥

Puss så hörs vi snart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0