Skrattanfall!

Hejsan! Nu har jag just pluggat klart. Pluggat seb klockan halv nio ungefär så nu borde det fastna. Men jag somnade med min No bok i handen haha! Pappa fick väcka till mig. Ska gå igenom frågorna en gång till imorgon.

Men till träningen.

Idag på träningen hade jag och Ville världens skrattanfall, har aldrig i hela mitt liv varit så jäkla flummig förut. Och rätt tillfälle och få skrattanfall på en friidrottsträning lixom haha! Men vi skrattade typ åt allting. Har aldrig sätt Ville så knäpp och flummig förut. Det blev nästan lite läskigt haha! ;D Men en av mina tränare gick till mig när vi skulle hoppa höjd och ba. Matilde ta det lugnt. Vet hur det känns att skratta så där mkt och täbk på något tråkigt nu när du hoppar haha. Men klarade iaf typ 1.10 i skrattanfall. Det är bra haha! Nejmen skrattade så mkt så fick ingen frt lixom haha. Jag har kommit på att skratta är faktiskt rätt jobbigt. Specielt när man speinger också!
Aja den här träningarna var en av de roligaste hittills! Har aldrig skrattat så mkt förut som sagt. Aja sen påväg hem så hörde vi på as knäppa låtar i bilen haha och sen hörde vi på Avicii och typ sjöng och ville var helt tokig! Haha var tvungen att gå iväg från kompisarna när jag skulle dricka annars hade jag speitat allt vatten på dem ifall de sagt något roligt. Så jag fick inte i mig så mkt vatten haha! Men nu ska jag lägga mig. Tror att jag behöver det så mkt som jag skrattat idag haha!
Men sov gott allihopa!
P,s min middag. Gjorde ett hjärta av ketchup till er mina fina läsare haha! D.s
Snacka om att jag är flummig haha!
Puss nu ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0