Sick-sackat mellan paddor!

Hej!
Kom just hem från springturen. Det blev inte lika långt som jag ville. Skulle vilja springa 6km med det blev bara 4-5 aja! Det var iaf skönt att får röra på sig. Värsta sommatvärmen ute ju. 12 grader och vindstilla. Men det var paddor över allt så jag sick sacka mellan paddor usch.! Och varje gång jag såg en hoppa jag till! Är jätte rädd för paddor. Vet att jag är knäpp men dem är så sjukt läskiga haha! Jag tror att jag antingen ska trampa på den och då ska den bli arg och hoppa efter mig. Eller tror jag att den ska hoppa upp i mitt ansikte! Usch vad jag hatar paddor!! :P Myror och paddor är dem läskigaste smådjuren som finns ju! Någon som håller med!?

Aja nu har jag precis gjort 80 situps(40 snabba 1 min pause och sen 40 till)
Och nu ska jag göra plankan och lite armhävningar, sen hoppar jag in i duschen!
Puss på er! ❤
Instagrambild!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0