Say What?

Asså! Så här har det varit i några dagar. Igår jag kollade statistiken i skolan så hade jag 33 unika och sen när jag kom hem så kollade jag igen och då stog det att jag hade 2 unika och ja ba , say what?? Fattar inte vad som hänt!! Och idag vet jag att inte 6 st varit inte på bloggen. Och statistiken har inte ökat sen idag i skolan. Men ändå har jag fått kommentarer på kvällen och asså det är helt knäppt! Ni kanske inte fattar... Men asså igår står det att jag hade fyra unika och sen när jag kollade igen så var det 33 unika. Vet inte vad det är som händer. Känns som det har hakat upp sig elr något. Någon annan som varit med om samma sak? ❤ Kommentera gärna då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0