Rolig dag ;)

Hejsan ❤
Nu ligger jag i soffan helt slut och bara chillar.
Idag var vi ju på skotertur! Och det var rikigt roligt asså! Oj vad jag flög bakom en släkting haha! Jag var tvungen att hålla i mig stenhårt för att inte ramla av. Vi fick lixom dela upp oss på tre olika skotrar hehe! Så att pappa och mamma satt på en skoter. Syrran,brorsan och mammas faster satt på en skoter och då fick jag sitta med mammas fasters kille på en skit snabb skoter som typ går 200 km i timmen haha! Och det värsta med den var att det inte fanns något ryggstöd som det fanns på de andra skotrarna. Och inga handtag fanns det heller inte så jag fick lixom klämma knäna mot skotern så hårt jag kunde och så hade mammas fasters kille ( Eje heter han ) en typ sele runt sig som jag fick hålla i haha. Egentligen skulle min syrra sitta på den skotern men hon tyckte det var läskigt så då fick jag sitta på den :S..... Men den skotern jag satt på är typ till för att hoppa och tävla med så egentligen ska man bara sitta en på den (alltså den som kör) men för att alla skulle få plats så behövde det sitta två på den! Haha krånglikt att förklara haha! Men hoppas iaf att ni fattade lite!

Aja vi åkte iaf till en fin sjö med skotrarna och där fiskade vi (alltså man borrar ett hål i isen och sen har man ett mini fiskespö som man stoppar i hålet.)
Vi fick två abborar , vi hade hoppats på fler men fler än två blev det inte. Vi åt på isen (grillade korv) och så fiskade vi rätt länge. Sen kom några kompisar till Eje och mammas faster susanne och dem hade en hund med sig som heter Cilo och jag lekte apport med Cilo i säkert en timme haha. Ni får en video på det när jag kommer hem! Aaa det var typ den dagen det! Men roligt var det ;) Men nu är jag som sagt inne och bara chillar! Snart får jag kanske låna mammas dator som hon har med.

Puss och hoppas att alla ni haft en toppen dag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0