REKORD! ♥

Hejsan!

Är hemma från Ebba. vi var inte med varandra så länge men men. Sitter i mitt rum och lyssnar på spotify på Avicii ♥ Najs. Ikväll kommer det bli mkt upd så ni får kika in mycket. Ska försöka att ladda upp alla bilder på datorn från Jämtland. Har också några klipp på hundarna som jag ska lägga upp Hiss eller Diss? ♥ ;)

Sen måste jag städa rummet. Fredagar är ju typ min "städdag" ahha nej men hinner typ inte städa rummet resten av dagrana. Men vet ni? Jag har inte varit inne på datorn på typ två veckor, fatta?!!!!! Helt sjukt. Rekord ahha! ♥Men eftersom jag typ bara har gjort mobilinnlägg så är det skönt att skriva på datron nu lixom.

Men vad ska ni göra ikväll då? Jag ska bara vara hemma typ. Är rätt trött efter veckan. Ska äta godis och bara mysa. ♥ Hoppas alla får en mysig fredag kväll! ♥

Love u finaste! ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0