Photoshoot vardagskläder!

Här kommer photoshoot del 1, vardagskläder. Kommer lägga ut några bilder på varje klädesplagg och sen kommenterar ni vilka vardagskläder ni tyckte var snyggast!
Första: Tröja: Bomerang , jeans ahha vet inte? 

Andra: Blus: Odd Molly , jeans: aa som sagt ??

Tredje: Shorta: Hollister, byxor ??

Kommentera vilka kläder jag passade i bäst/var snyggast! ♥ Please Kommentera!
Extra korkade bilder bl.a  haha!
men gud haha!
Haha, det var lite bilder! Vardagskläderna kommer ut om någon dag!
Hoppas ni gillade när jag gjorde såhär. Glöm inte att kommentera nu!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker att Odd molly outfiten är snyggast! Var verkligen kul idag!

miss u! <3<3<3



PS: Byxorna är från HM ;D

2012-03-30 @ 23:24:24
URL: http://mooodeeet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tycker den tredje passade bäst på dig<3

2012-03-31 @ 08:25:43
Postat av: Vilma

Jag tycker att allt var fint på dig men om jag måste välja en så blir det nog Odd molly tröjan och dom där byxorna!!Det andra var också jätte fint på dig!!

puss o kram <3

(Måste göra något snart!)

2012-03-31 @ 10:58:50
URL: http://tvanormalaungar.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du var fina i alla men jag tycker du var finast i odd molly blusen <3

2012-03-31 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0