Öroninflamation, funny....

image description
arkivet....

Hej! Nu sitter jag hemms i soffan. Åkte hem från Vilma för dem skulle på middag. Men runt fyra,fem tiden kände jag att jag fick lite ont i ena örat och sen blev det bara värre. Jag trodde först att jag hade ont i örat för att jag är förkyld. Men sen när det blev värre så trodde jag inte det längre... Men jag stog ut. Sen åkte jag hem och nu sitter jag hemma med öroninflamation. Har inte haft det sen jag var typ fem , så jag kommer inte riktigt ihåg hur det känns, men nu vet jag... Jätte jobbigt. Känns som att öronen ska explodera!! Känns som jag just var sjuk! Men det som är "bra" med öroninflamation är att man inte måste ha så hög feber. Jag tror faktiskt inte änns att jag har så mkt feber. Men jag har tagit alvedon som räcker i 4-6 timmar så just nu gör det inte så värst ont.
Men hoppas att alla där hemma mår bra!! ♥

P.s eftersom att Vilma skulle på middag så hann vi inte ladda över bilderna på datorn. Men vi gör det någon annan dag, eller så kanske Vilma laddar över dem imorgon.  Men det blev iaf många bilder! D.s

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

Krya söta du! OM DU ÄR SJUK PÅ MÅNDAG SÅ DÖR JAG!

Jag är oxå förkyld så jag lever typ på halstabletter.



<3<3<3<3<3<3

2012-03-17 @ 20:01:55
URL: http://mooodeeet.blogg.se/
Postat av: Ebba

Gmn! Krya på dig himla mycket nu för jag kan inte klara av skolan utan dig på måndag! ♥

2012-03-17 @ 20:06:35
URL: http://ebbaforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0