Ny design och header!! ❤

Hej!!
Vad tycker ni om nya designen och headern!? Kommentera! Jag tycker att Anna har gjort ett riktigt bra "jobb" ahah nej men tack så mkt Anna! Jäätte fin header och design verkligen. Tyckte om min gamla men ville ha lite förändring! Men kommentera vad ni tycker om Allt nytt! ❤ Gå in på Annas grymma blogg! www.annaswans.blogg.se
Puss på er! Och med allt nytt på bloggen (designen och headern) vill jag på något sätt börja om elr vad man ska säga.... Asså kommer upd er bättre, skriva lite roligare inlägg kanske. Så vad säger ni om det? Så nu får ni läsa oftare och jag lovar att upd mkt! Och hoppas på bättre statistik med den här fina designen!
Puss och gack ännu en gång Anna för hjälpen! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0