11 saker du kanske inte visste om mig!

Här kommer 11 saker du inte visste om mig!

1.  Jag är sjukt rädd för fåglar speciellt fiskmåsar! En gång när jag var ute och sprang på mitt landställe så dök en fiskmås på mig och typ raffsade i mitt hår och sän dess så har jag varit så himla rädd!

2. Jag har världens sämsta humor!! jag kan skratta åt typ allt (det vet minna kompisar) haha! Kan t.o.m skratta åt bara ordet"pinne" haha! ;) xD

3. Jag gillar inte lakrits bara typ några hehe.

4. Jag älskar att springa och röra på mig (kan typ inte sitta still ibland) kanske inte en nyhet... :P

5. När jag är med mina kompisar så flummar jag typ hela tiden ahha!

6. Jag ääääälskar verkligen kokos och gurka! Mums, det bästa som finns ju. Kan typ sitta och bara äta gurkskiva efter gurkskiva haha. Och sitta och äta ur en kokospåse haha.

7. Jag älskar också frysta bär speciellt jordgubbar. Ibland efter träningarna så älskar jag att sitta framför tv:en och äta frysta jordgubbar!!!!!!!!! MUMS, nu blev jag sugen på det ju!

8. Jag är inte så jätte förtjust i glass. Men typ GB-glass som magnum och så älskar jag, men inte om man typ äter med sked i en skål hah.

9. Jag gillar att se på typ spännande serier som typ "112 på liv och död"

10. Jag gillar inte att vara ensam hemma för jag tror typ att det ska komma in någon i huset seom en tjuv typ. Haha kanske lite barnsligt men aja!

11. Jag är mörkrädd! :S

Lite av det där kanske ni inte visste om mig eller? Ok det är någon kanske inte heller gillar mörker tex så kommentera!!!

PUSS! <3


image description

Kommentarer
Postat av: Issa

2012-03-03 @ 21:49:08
Postat av: Ella

Jag är, hahahaah kan aldrig sova.. AS läskiga saker kommer upp i huvudet och tror att det ska komma någon så jag vill alltid ha en tänd lampa (TÖNT)

2012-03-03 @ 21:50:30
URL: http://eellas.blogg.se/
Postat av: :)

kan inte sova om lampan inte är tänd.....

2012-03-04 @ 09:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0