Mublerat!

Hejsan!
Ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Men jag , Karro och Ebba har också mublerat filippas rum. Det blev faktiskt jätte fint. Och Ebba och Karro mublerade ju också mitt rum först, och det blev jätte fint! Är så sjukt nöjd!! Extra roligt att somna när man sover på ett nytt ställe ( dem har flyttat på sängen )
Så tack så jätte mycket tjejer för hjälpen! Haha det var deras förslag att mublera, bra förslag!

Men Ebba och Karro gick precis hem. Men vi tänkte skypa snart! Fast först ska jag läsa geografi och öva lite matte kanske!
Puss, och tack för en mysig eftermiddag tjejer! ❤
P.s bild på rummen kommer i ett annat inlägg! D.s
Ledsen för gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0