Klart!

Hejsan!
Nu har jag pluggat klart. Läst Geografi (nordamerika) jag suger på "Världen" lärde mig just att inte London ligger i Usa som jag trodde haha! Men jaa! HAHA :D Sen trodde jag att det fanns något som heter Östindien efersom att det finns västindien. Ja typ så där dålig är jag, men inget slår Almas dåliga kunskaper om världen haha! Hon troode också som mig med London. Och sen sa hon: i sommar ska jag utomlands och sola i värmen och så pekade hon på Norge och jag kände mig lite duktig där och baa, asså Alma är du säker på att du ska på solsemester i Norge?? , hon ba ligger Norge där, det visste jag inte haha! ;D ♥
Lyssnar på lite musik, men vad gör ni då? ♥ Tänkte gå och kolla på tv runt nio.
Hörni , asså jag tycker att ni har blivit dåliga på att kommentera ellerhur? Idag har jag fått en kommentar av Alice, tack! ♥ Men det blir ju roligare att blogga om man får fler kommentarer, det vet ni ju. Så släng in en kommentar ibland så blir jag glad ;) ♥ Men ifall ni vill göra Länkbyte med mig så kommentera då detta inlägg!
Nu ska jag checka instagram och ringa upp någon på skype kanske!
OBS GOOGLE BILDER SÅ NI VET!



INSTAGRAM!



SKYPE!



Jag gillar faktiskt denna serie , är det typ bara jag i hela världen som gör det? Kommentera om du också gillar elr sätt det någon gån för jag känner mig lite ensam. Jag gilalr lixom spännande program! Men alla tror typ att 112 på liv och död ska vara ni vet äckligt (blod och sånt) men det är inget sånt.

Puss och ha en bra kväll!  ♥

Kommentarer
Postat av: Melina

Jag kommenterade också! <3 ;) Fast den kanske inte kom fram ;) Jag gillar också 112 på liv eller död, haha! <3 <3

2012-03-20 @ 21:10:55
URL: http://bymellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0