Jag är med och tävlar!

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos Karro. Karro är en av mina närmsta vänner. Hon är alltid så snäll mot mig. Finns alltid där ❤ Älskar dig Karro. Och Karro du vet att jag inte har världens bästa statistik, skulle gärna vilja få upp den! För jag älskar att blogga!

Älskar er mina underbara läsare!
Puss! Och håll tummarna på att jag vinner!!

Karros jäkla grymma blogg hittar ni häär --> www.mooodeeet.blogg.se ❤ Hon upd mkt och skriver om mode. Man får jätte många tips därifrån! Tack för att din blogg finns fina du! ❤
www.mooodeeet.blogg.se glöm inte det!! ❤


Kommentarer
Postat av: Marie Legendre

hur många läsare har du en vanlig dag? vill du göra ett länkbyte med mig? jag kanske inte har mer än dig men jag har kanske andra en dig så då får du dubbelt så mycke! svara gärna på min blogg!<3

2012-03-16 @ 17:32:02
URL: http://mariesolveiglegendre.blogg.se/
Postat av: Marie Legendre

hur många läsare har du en vanlig dag? vill du göra ett länkbyte med mig? jag kanske inte har mer än dig men jag har kanske andra en dig så då får du dubbelt så mycke! svara gärna på min blogg!<3

2012-03-16 @ 17:32:10
URL: http://mariesolveiglegendre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0