HOS MORMOR

Hej , nu är vi hos mormor! Det gick jätte bra att cykla hit. Nu är det verkligen vår!!! Jippi! Hittade några blommor på vägen hit. Bilder kommer sen.
Men efter vi har vartit här så åker jag till dansen. Mem först är vi här ett tag. Måste plugga franska men det går fort.

Nu måste jag plugga! Så puss och kraam! ♥ Hoppas att alla får en toppen dag ♥♥♥

image description

SRY för gammal bild men är inne på mormors dator och hon har ingen webbcamera
 så då fick det bli denna bild. Internet på mobben här hos mormor funkar inte så
jag måste gå ut från lägenhetetsuset (asså byggnaden typ) för att gå in på internet!
 Men jag hör av mig snart igen! Hörs snart i´gen PUSS! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0