Godmorning! ❤ :( :( :(

Nu har jag just ätit frukost mums!
Idag ska vi bara åka slalom i backen och sen runt tre så åker vi hem asså hem hem! Hem från Jämtland. Jag vill inte åka hem, vi har det så bra här. Men jag vill ändå hem till marsvinen och kompisarna!
För någon dag sen fick jag reda på att Leja ska avlivas för hon är 14 år och är diment och hör inte heller. Och 14 år för en jämthund är riktigt gammalt. Känns jätte sorligt att inte Leja kommer finnas längre när man kommer hit. Det kommer kännas så annorlunda och tomt. Jag saknar henne redan. Leja och jag har komt så nära varandra. Har nästan kännt henne hela mitt liv. När vi kom hit i tisdags så skrattade Leja haha hon tyckte det var så roligt att vi kom!
När jag lägger mig ner på en matta för att klappa hundarna tex så kommer Leja och sätter sig alldeles bredvid mig , hon brukar också lägga huvudet på mitt huvud! Hon är så himla gullig. I hund år är hon 100 år haha! Men så i eftermiddag kommer det vara extra sorgligt att säga hejdå! Gud vad jag kommer va ledsen. Har jätte svårt för att säga hejdå till saker när jag veta att jag inte kommer få se dem igen. Snyft! De ska köpa en ny hund valp istället, men ingen kan ersätta Leja, hon är så himla speciell! <3

Leja du ska veta att du är världens finaste hund! Jag saknar dig redan och du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Älskar dig världens finaste hund! <3
Snyft! Nee nu måste jag gå och gosa med henne och vaa med henne så mkt jag kan! :(

Puss <3

Love u!


Kommentarer
Postat av: Hille

Nej va sorligt man får tänka att hon har haft ett långt bra liv och att hon får ha de bättre i hund himlen RIP leja

2012-03-04 @ 10:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0