Godmorgon sötisar! ❤

Godmorgon! Nu ligger jag på min mysiga matta i mitt rum och känner bröddoftem från köket... Haha gud vad skumt det lät haha! Vi tar om!
-
Godmorgon alla fina! Jag vakande för en halv timme sen, kunde tyvärr inte somna om. Men vet ni? Asså igår hade jag ju så sjukt ont i örat och då tog jag alvedon och det gick över på en kvart. Efter fem timmar så brukar ju alvedonen sluta hjälpa! Men jag fick inte ont igen. Jätte skumt, trodde ju verkligen att det var öroninflamation. Men det kanske var något med min förkyldning elr venne...
Men så skönt att det inte dunkar i örat längre!! Det var en kort öroninflamation. Men istället så har jag fått en jätte jobbig hosta. Det kliar till i halsen och jag får hostanfall varje minut typ . Skit jobbigt, men hällre det än öroninflamation.

Men idag så ser planerna ut såhär:

• Äta nybakat bröd til frukost!
• Kanske ringa någon kompis? Någon som vill hitta på ngt?
• Vara ute lite med familjen kanske,?
• Skulle gärna ta en springtur idag men det går ju inte för min ursäkta men jäkla förkyldning !!
• Åka till dansen och sitta och kolla. Är ju inte så frisk så det är nog inte så bra om jag dansar då!
• Blogga såklart
Och säkert något mer! Men nu ska jag gå ner och äta nybakat bröd, hoppas att alla får en toppen dag!
Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0