Godmorgon!

Hej och Godmorgon! Vaknade jätte tidigt idag, venne vrf?? Gick ju och la mig ganska sent så borde ju a vaknat lite senare iaf. Men aja det är väll bara och gå upp och ta det chill.
Har värsta träningsverken i vaderna från igår haha. Plus att min höft dunkar och blåmärket är större :P Men ifall man har träningverk så är det bästa att man går upp och rör på sig typ, pappa sa det! Intressant va??..... ;P

Men vet ni vad,? Igår när jag kom hem så kollade jag ut genom fönstret och säg att studsmattan (den nya) stog där och jag blev helt jätte glad. Haha gick faktiskt ut och hoppade några hopp för att känna hur det kändes. Och när jag inte änns tog i hoppade jag as högt!
Men nätet och stegen ska vi sätta upp idag!

Har ni sovit gott puss? ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0