Förtjänar! ♥

Hejsan!
Nu sitter jag på mitt rum i myskläder. Tycker faktiskt att jag förtjänar att sitta vid datorn nu, när jag har pluggat hela eftermiddagen och kvällen, elr vad tycker ni? Känns skönare att sitta vid datorn när man har pluggat innan. Iaf jag känner mig mer avslappnad och tänker att jag pluggat nu och att jag förtjänar att göra vad jag vill (sitta vid datorn ;). ) Haha någon annan än jag som känner så?! Aja, känns skönt att jag gjort de flesta läxor innför veckan iaf.
Nu i veckan ska jag bara läsa igenom lite av engelskan (prov på fredag jue) och sen har jag typ inget mer att göra, det är det som är så skönt med att göra de flesta läxor i början av veckan, så att man är ledig senare i veckan. Men då är det ju också bra om sina kompisar tänker lika så att man kan göra något tsm utan att behöva göra läxor. Nu kanske ni typ inte fattar något hehe!
Aja! Runt nio ska jag se på lite tv!
Imorgon är det Onsdag, inte min favorit dag direkt. Börjar åtta och sluta 14.25. Men det är väll bara att stå ut ju! Men sen efter skolan ska jag vara med Karro, antingen hos mig elr hos hennes, det bli najs!
Hoppas att alla mina fina läsare har haft en toppen dag! Puss! ♥
Haha gammal bild från många år sen! Där var man liten. Men idag hissar jag som jag
gör på bilden för min statistik som höjts. Tackar för det, om jag fortsätter så här ,
fortsätter ni och läsa då? ♥ Hörde jag ett ja? Taack! Nu är det bara kommentarerna
som saknas!

Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0