Borta bra , men hemma bäst! ❤

Så är det verkligen! Äntligen hemma och det känns riktigt skönt faktiskt, även om jag såklart saknar hundarna!
Nu ska jag försöka få ordning på mina grejer och sen hoppa ner i sängen. Det ska bli skönt att krypa ner i sitt eget mjuka täcke i sitt eget rum.
Här är det ju vår haha! Jag ba vart är all snö , när jag kom hit ;D Men undra vad man ska ha på sig imorgon då? Eftersom att jag nu är van vid vinter så får man väll ta fram vår sakerna! Skönt!

Men imorgon är det skola. Som vanligt så ska det bli super kul att träffa alla fina vänner. Men jobbigt med lektioner och allt ni vet..!

Men nu säger jag God natt och hejdå sportlovet 2012!
Puss så hörs vi imorgon!
Man har ju sina små gossedjur.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0