Vill bara påminna er om...

... att imorgon åker jag ju till dalarna och är inte säker på att det finns något WIFI (internet) där. Men jag får hålla tummarna. Eftersom att jag inte kan mobilblogga så tar jag med datorn för att kunna blogga. Men jag hoppas verkligen på att det går! Annars är det någon som skulle vilja skriva något inlägg om dagen? Smsa mig eller skriv på facebook. Vill inte tappa läsare bara för att jag åker till Dalarna lixom! Men ifall det inte skulle gå så vet ni då varför ellerhur? 
Ska som sagt göra allt jag kan! LOVAR det! Men bara så ni vet ;)
 
Neeee  det måste funka!! Annars fixar jag det på ett annat sätt! 
 
Men isåfall ifall det inte skulle gå så blir det är nog sista inlägget på 6dagar :O Kommer hem på Fredag. Men neeej nu ska vi tänka positivt. Om det skulle gå så blir det nog max två-tre inlägg per dag! För vi kommer hitta på grejer på dagarna! Och det går ju inte att mobilblogga!
 
Asså jag upd ju rätt bra (inte för att skryta) men jag gör ju iaf några inlägg per dag gämfört med vissa andra bloggare.... Så det är anorlunda om jag inte skulle blogga på sex dagar då! Förstår ni?! 
 
Men lova att ni inte slutar läsa bloggen för att jag inte skulle upd er i 6 dar? ♥♥♥
 
Men nu ska jag vara lite social och mysa med my family! Vi ses hörni! 
 
Puss och Kram! Älskar er alla mina underbara läsare! ♥♥
 
 
Kärlek till er! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Melina❤

Om du inte har WIFI eller så, och vill att någon bloggar typ ett inlägg per dag, så är det bara att sms:a mig, om du skulle vilja att jag gjorde det! ❤ Älskar din blogg! ❤❤

2012-06-23 @ 23:57:01
URL: http://mellims.blogg.se
Postat av: hiley

du kan ju göra massa tidsinstelda inläg

2012-06-24 @ 12:10:16
URL: http://hilllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0